dinsdag 20 maart 2018

Challenge 22

Hoi,

We zijn er weer met een nieuwe challenge. Deze maand werken we met een Schets

Eerst gaan we de winnaars bekend maken van onze laatste challenge.

Als winnaars zijn gekozen door het DT team:

Craft Addiction

10 - Astrid


Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudia.rogier@telenet.be met als referentie challenge 21 Creative Sketchy Girls - Craft Addiction

Bugaboo

1 - Caroline's Creaties



Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudia.rogier@telenet.be met als referentie challenge 21 Creative Sketchy Girls - Bugaboo

En onze top 3, gekozen door ons DT, is geworden:
5 - Sylvia Hoekman
3 Merit en Annemarie
12 - Sarah

Jullie mogen onze badges ( zie blog linkerzijde) nemen voor op je blog en als je wil mogen jullie GDT zijn voor onze volgende challenge.
In dat geval mag je contact opnemen met lisbeth.vandenheuvel@gmail.com
met als referentie GDT Challenge 21


En nu komt onze 22ste challenge. Je kan meedoen tot 15 april

De schets


Je mag deze draaien, spiegelen, vergroten of verkleinen, zolang  deze maar herkenbaar is.

 Onze sponsors deze maand zijn:

Noor Design!
wordt een verrassing

KJ Arting

Prijs is 5 digi's naar keuze


En dan volgen nu de mooie creaties van ons DT team


foto van Helma Dekkers.
foto van Crea Nancy.

Veel plezier!!!
Have Fun!

Claudia, Lisbeth en het DT Team


7 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat leuk dat ik gewonnen heb. Daar ben ik erg blij mee. Ik ga je gelijk mailen.
Dames gefeliciteerd.

Wat een prachtige kaarten zijn er door het DT gemaakt, met hele mooie digi's. Leuke sketch ook.

Groetjes, Astrid.

GerJanne zei

Mooie creaties hebben jullie gemakat dames! En de sketch is ook gaaf!
Gefeliciteerd aan de winnaars!
GerJanne

Sylvia kaarten en zo. zei

Joepie ik ben er bij,eerste plek van de top 3! Alle dames proficiat!!!. Zal ook eens proberen met een digi,mooie voorbeeldkaarten.

Caroline zei

Wat leuk dat mijn kaartje heeft gewonnen! Ik heb een mailtje gestuurd. De andere dames ook gefeliciteerd!
Groetjes Caroline

Sarah zei

Leuk ik sta in de top 3!

Granmargaret zei

Thank you for the challenge Lovely work by the design team.

CG zei

Great sketch, I had so much fun with it!