dinsdag 20 juni 2017

Challenge 13

Hoi,

We bestaan 1 jaar en om dit te vieren gaan we 3 prijzen weggeven deze maand!
Hieronder lees je meer over onze fantastische sponsors.

We gaan vanaf nu ook onze berichten nog enkel in het Nederlands opmaken. Zo is het wat overzichtelijker. Voor onze buitenlandse volgers hebben we op onze sitebar een translate button geplaatst.

Eerst gaan we de winnaars bekend maken van onze laatste challenge.

Als winnaars zijn  random gekozen:

Broken Fairy

Lilian



Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudia.rogier@telenet.be met als referentie challenge 12 Creative Sketchy Girls - Broken Fairy

En onze top 3, gekozen door ons DT, is geworden:
4 - Colien
5 - Lilian
7 - Caroline Creaties 2 

Jullie mogen onze badges ( zie blog linkerzijde) nemen voor op je blog en als je wil mogen jullie GDT zijn voor onze volgende challenge.
In dat geval mag je contact opnemen met lisbeth.vandenheuvel@gmail.com
met als referentie GDT Challenge 12


En nu komt onze 13de challenge. Je kan meedoen tot 15 juli

Deze keer hebben geen schets maar een thema: Bingo
Dit is de bingo:


BLUE
BLAUW
BUTTONS
KNOPEN
WOODEN / HOUTEN
EMBELLIES

BUTTERFLIES
VLINDERS

YELLOW
GEEL
LACE OR RIBBON
KANT OF LINT

PEARLS
PARELS

FLOWERS
BLOEMEN
PINK
ROOS

Omdat we 1 jaar bestaan, hebben we deze maand 3 prijzen om we te geven, Super toch?

Craft Addiction

sponsort met deze leuke prijs:

onze 2de sponsor is:
Sheep Ski Design

Andrea sponsort met  3 digi's voor de winnaar.

Onze 3de sponsor is Lemon Shortbread
Vera sponsort met 3 digi's voor de winnaar.

En dan volgen nu de mooie creaties van ons DT team

DT met met Lemon Shortbread
Anneke
Walking Dog
blauw, geel en roze
foto van Anneke Suykerbuyk.
Spunky Girl
blauw, geel en roze
houten embellies, kant en roos
blauw, vlinders en parels
parels, bloemen en roos
vlinders, geel en kant
houten embellies, geel en parels

Walking Dog
blauw, vlinders, parels
foto van Geesje Boutkan.

Walking Dog
blauw, geel roos
blauw, vlinders, parels
parels, bloemen, roos
foto van Helma Dekkers.
 Spunky Girl
blauw, vlinders, parels
foto van Ine Swinkels.

DT met Sheep Ski Design

Jolanda
 Fay
blauw, geel, roos
blauw, knopen, houten embellies
vlinders, geel, lint of kant
houten embellies, lint of kant, roos
knopen, geel, bloemen
foto van Jolanda Bongers.

Julie
Freesia Vase
roos, parels, bloemen
foto van Julie Temple.

Kim S
knopen, geel, bloemen
blauw, vlinders, parels


Kim
 Freesia Vase
parels, bloemen, roos
foto van Kim's Crealife.

 Freesia Vase
geel, blauw, roos
parels, bloemen, roos
foto van Lisbeth van den Heuvel.

Nancy
Flutterby
blauw, vlinders, parels
parels, bloemen, roos
foto van Crea Nancy.

Veel plezier!!!
Have Fun!

Claudia, Lisbeth en het DT Team


6 opmerkingen:

Lilian Sevriens zei

Gefiliciteerd met jullie eerste jubileum !
Dat er nog maar vele mogen volgen !
Bedankt voor mijn top 3 plek en dan ook nog eens winnaar !
Coline en Caroliene gefeliciteerd met jullie mooie creaties !

Caroline zei

Gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum. Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan. En bedankt dat mijn kaartje in de top 3 staat. Altijd erg leuk.
Groetjes Caroline

Caroline zei

Gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum. Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan. En bedankt dat mijn kaartje in de top 3 staat. Altijd erg leuk.
Groetjes Caroline

karin zei

Proficiat met jullie jubileum. Ik hoop dat jullie er nog vele jaren bij mogen doen.
Leuke inspiratie voor de Challenge. Ik heb net mijn kaartje erbij gezet.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum. Het is me eindelijk eens gelukt om bij jullie mee te doen. Groeten Trijntje

Ela zei

Van harte met jullie 1 jarig bestaan! Volgens mij is dit ook mijn eerste keer hier dus: Bingo! blauw, vlinders en parels. Zojuist mijn kaartje geplaatst. Groetjes Ela